Inför CL! Eto'o till salu! Real Madrid förbereder bud på Zlatan!

Ikväll är det Champions League och Barca möter Chelsea, Det är 2 grymma lag och jag hoppas på en rolig match, jag håller på Barca och tror att dem vinner med 1-0 idag. På tal om Barcelona så vill dem sälja sin skyttekung Samuel Eto'o. Han är till salu för 480 miljoner. Chelsea Tottenham och så klart Manchester City är intresserade. Men då undrar jag varför!? Eto'o leder skytteligan och har som vanligt gjort grymt ifrån sig den här säsongen...
Zlatan är ju till salu för 1 miljard och Real Madrid sägs vara villiga att betala de... Lönen då? 160 miljoner om året! Det blir ungefär 13 miljoner i månaden! Snittlönen i Allsvenskan är 60tusen!

AIK mötte i helgen Norrköping i Svenska cupen och Bojan Djordjic som har varit skadad länge gjorde äntligen comeback från start, han svarade med ett drömmål. Och ändå är han inte ens med i truppen på Onsdag mot Helsingborg! Det känns väldigt konstigt, men Bojan uttalar säg väldigt moget och tålmodigt vilket gläder mig! Hans kommentar är: Prata med Micke Stahre det är han som är chef.

Barcelona - Chelsea, Messi- Drogba!

Barca vill sälja skyttekungen Eto'o

Real Madrid ska lägga 1,1 miljarder för Zlatan.

Kommentarer
Postat av: J.Casanovas

Vore asbra om du även skrev var du får informationen från... själv läser jag mest spanska tidningar och där står det alltid annorlunda. Enligt Eto'o vill han stanna http://www.mercafutbol.com/noticias/samuel-etoo-jura-fidelidad-al-barcelona-64273 (sidan e på spanska).... och det skulle förvåna mig att efter den grymma sässongen han har gjort att Barcelona skulle vilja sälja honom för han levererar alltid. I så fall handlar det om hur mycket pengar han vill ha och hur mycket pengar Barcelona är villiga att ge honom... men Eto'o verkar vara mycket fast i att stanna. den 29 april sa han till programmet "Hora Q" att hans framtid är med Barcelona så det verkar askonstig... Anyway. Passa på att kolla en video jag gjorde om varför jag är "Culé" =) Jag tycker den blev helt okej faktiskt =D Vad tycker du?



http://www.youtube.com/watch?v=aSOmAAoUVRU



J.Casanovas

2009-05-02 @ 01:43:54
URL: http://jcasanovas.blogg.se/
Postat av: '

informationen om Eto'o tror jag att jag fick från http://sportbladet.se Jag håller med, Eto'o har alltid varit grym i Barca!

2009-05-02 @ 17:03:34
Postat av: '

P.S Din video var bra!

2009-05-02 @ 17:04:25
URL: http://fotbolloannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0