Ribery till Barcelona? Tung AIK-förlust.

Kommer nu med senaste nytt, Bayern Munchen är på väg att sälja sin stjärna Franck Ribery till FC Barcelona. Det skulle vara grymt enligt mig för jag älskar Ribery och mitt favoritlag är Barcelona.
http://svenskafans.com/ skriver följande: Juan Laporta har en överenskommelse med Franz Beckenbauer, ordförande i Bayern München. Överenskommelsen som de båda ledarna har kommit fram till är att om någon klubb vill köpa Ribery så kan Barcelona matcha det budet och Ribery hamnar då i Katalonien.

Igår spelades 4 Allsvenska matcher. Malmös succe inhoppare Agon Mehmeti avgjorde matchen efter ännu ett inhopp. Malmö vann alltså med 1-0 och det känns inte så där jättebra om jag ska vara ärlig. Men jag hoppas på 3 nya poäng när det är BP-AIK på grimsta klockan 12.30.
Här är övriga resultat: Örgryte-Örebro 0-1  Elfsborg-Kalmar 1-1  Trelleborg-Gais 3-0.
Immorn skriver jag antagligen om ett lag. Tror det blir AC Milan.

Är Barca Franck Riberys framtid..?

Kommentarer
Postat av: J.Casanovas

Är inte det lite sjukt att i spanska tidningar och barcelona tidningar nekar man detta? De säger sig inte vara intresserade av honom så fattar inte hur det går ihop! Har du hört att Eto'o har sagt att han vill stanna i Barcelona? =) Wieee läste det idag :D

2009-04-21 @ 20:32:44
URL: http://jcasanovas.blogg.se/
Postat av: '

mm det låter konstit:S men de brukar va så att man tystar ner ryktena för att inte göra fansen så förväntansfulla.. Aa hörde det också grymt skönt, eto'o är alltid en grym målskytt!

2009-04-24 @ 21:00:41
URL: http://fotbolloannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0