Vilken Match!!

Helt sjukt! Är nästan i Chock fortfarande trots att det var ett dygn sen, kanske årets bästa match avslutades. Chelsea Liverpool 4-4. Dem flesta trodde att Pool var ute ur leken efter 3-1. Men Liverpool bjöd ändå på en sjukt bra match, precis som Chelsea. Matchen innehöll allting! Snygga mål räddningar på mållinjen, tabbar, ja allting. I vanliga fall skulle jag sörja efter att Pool åkt ut Champions League. Men inte nu, jag var bara glad att få se en fantastisk match. Bayern Munchen spelade 1-1 mot Barcelona. Alltså möter Chelsea Barcelona. Allsvenska matcherna är nyligen klara. Jag tippade: Djurgården-Gefle 1-1, BK Häcken-Göteborg 0-3 och Halmstad-BP 0-1. Jag var nära i DIF-matchen som slutade 0-0, och i BP-matchen hade jag rätt. Men i Häcken-Blåvitt hade jag helt fel! Häcken vann överraskande med 4-1!

Lampard fick sista ordet i den galet underhållande returmatchen mot Liverpool genom att göra sitt andra mål och fastställa slutresultatet till 4-4! Chelsea är därmed klara för semifinal efter sammanlagt 7-5!
Lampard gjorde 2 mål!


Alex dundrade in en kanonfrispark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0