Eidur, gör det!

Eidur Gudjohnsen spelade 6 säsonger i Chelsea och var bra där. Inte lysande men klart bra! Han blev värvad av Barcelona och där var det katastrofalt! Tror helt ärligt att Eidur har varit den sämsta spelaren Barcelona har spelat med i år! Det resulterade i bänken. Nu kan han s tid som bänkvärmare vara över!
Portsmouth, Tottenham och West Ham sägs vara intresserade av Islänningen. Han är 30 år nu och jag tycker absolut att han ska byta klubb!
Han själv verkar också tycka att ett klubbyte vore det rätta.

- Utan att säga för mycket så tror jag att en återkomst till England är oundviklig. Det finns mycket intresse från Premier League. Jag hade en fantastisk tid i England och jag kan spelet utan och innan. Jag är välkänd i England och upplevde stor framgång där, säger Gudjohnsen till reportrar i går.


- Självklart så skulle det vara väldigt enkelt att flytta tillbaka till England. Jag kommer att ägna sommaren att se över alternativen. Mitt beslut kommer att baseras på fotbollen, ingenting annat.

Säger han! Mitt råd är lämna! Tror det var 2008 som Goal gjorde en lista med top-30 INeffektivaste anfallare, Eidur kom 7a! Det är ett tecken på att en nytändning kan vara nödvändig!


Eidur Gudjohnsen har stått för ett sällsynt mål i Barcelona tröjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0