Liverpool-Chelsea!

Nu är Champions League lottningen klar. Jag tänkte att jag skulle tippa alla matcherna.

Villareal - Arsenal    35%-65%  kommentar: Arsenal känns mer rutinerat och spelade final senast 2006. Villareal har aldrig kommit till final. Arsenal har dessutom Arshavin som är i kanon form.  
Arsenal vidare med totalt 3-1.

Manchester United-Porto 80%-20%.  Kommentar: Det här är en match som United bara måste ta. United starkare på alla punkter. United är dessutom regerande mästare och leder premier League. 
United viader med totalt 3-1.

Liverpool-Chelsea 55%-45%
Kommentar: Mycket jämn match, 2 kanonlag som ligger på samma poäng i  ligan. Chelsea har något starkare trupp men Pool har mer rutin från CL. Liverpool har dessutom en kanonvecka bakom sig och Torres är en matchvinnare.
Liverpool vidare med totalt 1-0.

Bayern Munchen - Barcelona  40%-50%. Barcelona går grymt under Guardiola och har fantastiska spelare på varje position. Bayern kommer göra det svårt för Messi vilket öppnar för Eto'o och Henry. Men Bayerns anfall är kanon, Luca Toni och Miroslav Klose.
Barca vidare med totalt 2-1

Över helgen kommer jag inte kunna komma med några inlägg för jag är bortrest. PÅ måndag eventuellt söndag kommer jag med en sammanfattning över helgen. 

//Kungen'


Vårens fotbollsfester lottade

Champions League lottningen.


Kommentarer
Postat av: ''''''''''''''''''''''''

Barca vinner CL!!!:D:D

2009-03-23 @ 16:14:23
Postat av: Kungen'

Haha tror jag också, eller Liverpool:D

2009-03-23 @ 16:15:02
Postat av: oisjbgoojhrjorojorhojhrj

skiitsnack:P Man UTD!!!!

2009-03-23 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0